Seminář na téma Safety Culture

Dovolujeme si Vás pozvat na 1. odborný seminář z cyklu seminářů s názvem Kultura bezpečnosti a její řízení

 

Safety Culture

Akci připravila Česká technologická platforma bezpečnosti průmyslu a Bezpečnostně technologický klastr ve spolupráci se společností Kirschstein & Partner v rámci projektu „Rozvoj aplikačního potenciálu“

Termín:                15.4.2014, 8:30-15:00 hodin

Místo konání:        Podnikatelský inkubátor VŠB-TU Ostrava, místnost 332,

Studentská 6202/17, 708 00 Ostrava-Poruba

Určeno pro:           Pracovníky zabývající se výzkumem a vývojem, pracovníky průmyslových firem z aplikační sféry, studenty a zaměstnance univerzit

Lektorka:              Mgr. Ivana Slováčková

                             

Témata semináře:

  • Základní informace o pojetí Kultury bezpečnosti
  • Přístupy a metody hodnocení Kultury bezpečnosti
  • Kultura bezpečnosti v ČR, zkušenosti ze soutěže Safety Culture Award
  • Hodnocení a sebehodnocení Kultury bezpečnosti
  • Základní ukazatele Kultury bezpečnosti ve firmě
  • Identifikace silných a slabých míst kultury bezpečnosti ve firmě
  • Možnosti pro zvyšování kultury bezpečnosti        

Seminář je zdarma, občerstvení zajištěno.

 

Více informací a přihlášky: Ing. Barbora Dvořáková, barbora.dvorakova@cztpis.cz,    Tel: 597 329 143,  Mobil: 734 232 529

Těšíme se na Vaši účast!

Seminář 1_Safety Culture_pozvánka

Cyklus odborných seminářů Kultura bezpečnosti a její řízení

Dovolujeme si Vás pozvat na cyklus odborných seminářů zaměřených na bezpečnost s názvem

Kultura bezpečnosti a její řízení

Akci připravila Česká technologická platforma bezpečnosti průmyslu a Bezpečnostně technologický klastr ve spolupráci se společností Kirschstein & Partner v rámci projektu „Rozvoj aplikačního potenciálu“

Místo konání:    Podnikatelský inkubátor VŠB-TU Ostrava, Studentská 6202/17, 708 00 Ostrava-Poruba

Určeno pro:    Pracovníky zabývající se výzkumem a vývojem, pracovníky průmyslových firem z aplikační sféry, studenty a zaměstnance univerzit

Systematické vzdělávání je zahrnuje 6 samostatných seminářů zaměřených na tyto oblasti:

Safety Culture              

Termín: 15.4.2014                  lektor: Ivana Slováčková

Change management

Termín: 29.4.2014                  lektoři: Miloš Ferjenčík, Ivana Slováčková

Vyšetřování nehod a jejich předcházení

Termín: 20.5.2014                  lektor: Miloš Ferjenčík

Hodnocení rizik

Termín: 21.5.2014                  lektor: Alena Komolá

Safety Leadership

Termín: 27.5.2014                  lektor: Ivana Slováčková

Efektivní školení bezpečnosti

Termín: 28.5.2014                  lektor: Ivana Slováčková

 

Semináře jsou zdarma, občerstvení zajištěno.

Více informací a přihlášky: Ing. Barbora Dvořáková, barbora.dvorakova@cztpis.cz, Tel: 597 329 143, Mobil: 734 232 529

Těšíme se na Vaši účast!

Systematické školení_pozvánka

Systematické školení_přihláška

 

Startuje druhý ročník soutěže Inovační firma Moravskoslezského kraje

Dne 25. 3. 2014 byl vyhlášen druhý ročník soutěže Inovační firma Moravskoslezského kraje 2014. Soutěž je určena živnostníkům, malým, středním a nově také velkým firmám, které budou moci přihlásit své inovativní výrobky, technologie či služby s již patrnými výsledky na trhu. Podmínkou je, aby tyto výrobky, služby či technologie byly umístěny na trh v předcházejících třech letech (od 25. 3. 2011 do 24. 3. 2014). Vítězná firma z každé kategorie získá 50 tisíc korun, firmy na druhém a třetím místě si rozdělí 30 a 10 tisíc korun.

Více informací na http://inovacnifirma.rismsk.cz/.

 

Kontaktní osoba: Ing. Pavla Švancerová, svancerova@arr.cz, 731 505 949

Veletrh HANNOVER MESSE 2014 – bezplatné vstupenky

Vážení,

Paní Václavíková, která zastupuje Deutsche Messe v ČR., nabídla 100 bezplatných permanentních vstupenek na veletrh HANNOVER MESSE 2014 http://www.hannovermesse.de/en/promo?hgrkb.

Na internetovém odkazu může každý z Vás získat permanentní vstupenku na veletrh HANNOVER MESSE 2014 (7. – 11. dubna 2014,  www.hannovermesse.de/home ). Celkem je na internetovém odkazu pro Vás k dispozici 100 ks permanentních vstupenek.

Internetový odkaz pro získání bezplatných permanentních vstupenek vede přímo k registračnímu formuláři (lze vybrat jazykovou verzi N / A). Po úspěšné registraci obdržíte na Vámi uvedenou e-mailovou adresu vstupenku v souboru pdf, kterou si vytisknete na tiskárně počítače ve formátu A4. Vytištěnou vstupenku předložíte u vstupu na výstaviště. Kontakt pro dotazy v souvislosti s registrací vstupenek: zastoupení Deutsche Messe v ČR (tel. 220 510 057).

Každá vstupenka platí současně jako jízdenka na místní dopravu v Hannoveru k cestě na výstaviště a zpět. Na vstupence je třeba před nástupem cesty označit příslušné datum návštěvy.

Návštěvníci veletrhu mají možnost bezplatně využít služby MATCH & MEET pro získání obchodních kontaktů. Více informací na www.hannovermesse.de/en/match-making .

Přehled odborného doprovodného programu je k dispozici na internetu na adrese:

http://www.hannovermesse.de/en/about-the-trade-show/program/events/search-events-overview

Na internetové stránce veletrhu HANNOVER MESSE je k dispozici také aktualizovaný seznam vystavovatelů:

http://www.hannovermesse.de/en/exhibition/exhibitors-products/

 

Další informace k veletrhu: Prospekt pro návštěvníky veletrhu

Valná hromada ETPIS a EU-VRi/ETPIS&EU-VRi General Assemly

EU-VRi 10th General Assembly
of All Members including ETPIS Members

to be held on

April 11, 2014, 9:00 – 13:00 

at DEMOKRITOS, National Center of Scientific Research
Agia Paraskevi Attikis
153 10 ATHENS, GREECE
(MAP)

As ETPIS individual member, we invite you to attend this important event.

The meeting, this General Assembly, is a formal meeting held every year to report in front of the EU-VRi members including ETPIS members about the activities of the previous year and the plans for the future.

You will see in the draft agenda of the General Assembly, that EU-VRi invites all members to sign the „Letter of Commitment: Towards better governance in a risk-aware society“ which is a contribution to the policy paper prepared by President Barroso’s Science and Technology Advisory Council, that you can find at: http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/president/advisory-council/documents/stac_policy_paper_no_1_290813.pdf

This letter of commitment summarizes the common vision of EU-VRi and ETPIS members for an enhanced integrated risk management in the context of Horizon 2020 using the results of iNTeg-Risk project.

This is a draft agenda and you are invited to send your comments and suggestions by March 14, 2014.

After this date a new consolidated version will be circulated, and all CEOs and Directors of EU-VRi will be invited to sign it in Athens.

After this date a new consolidated version will be circulated, and all CEOs and Directors of EU-VRi will be invited to sign it in Athens, as well as other Senior Executives committed in ETPIS.

In order to organize the event, you are invited to register by March 14, 2014, too, and mention if the CEO, Director, Executive or Senior Manager of your organization would like to join or not. Please use the following link: http://eu-vri.eu/fwlink/?LinkID=451.

We are looking forward to welcoming you in Athens.

Kind regards
On behalf of Olivier Salvi, ETPIS Secretary General

Your EU-VRi & ETPIS Secretariat

EU-VRi_GA2014_AgendaAllMembers